~I - Heart - U~

Monday, April 12, 2010

~You Complete Me (^ s ^)//~

12th April 2005 (Ulu Tiram)
-teet...teet...teet....-
::Nak tido jangan lupe bace Al-Mulk tau...lepas ni tolong basuh pinggan aku lg ye...ahhhaakksss::

Siapelah makhluk yang pandai2 je soh aku basuh pinggan nih???.....Ade sorang budak dalam group BTN aku nih tadi kacau aku.......Tibe2 aku terus ingat die bile dapat mesej tuh......Sebab die la 'makhluk' yang kacau aku mase aku basuh pinggan tengah hari tuh...Dengan muke yang sangat lebih kurang kaki (Adnan Sempit nye bahase)..hahaha..., die campak je pinggan dalam sink mase aku ngah basuh...Ngan air yang terpercik kat muka aku nih, sabar je lah!!...Terpaksa lah cover baik kan, even dalam hati ni sakit sangat hati......Dah la sibuk je dengar aku borak ngan budak2 group yang kena kacau tiap2 malam kat kolej,aku soh bace Al-Mulk...Dengar rupenye die....!! Telinga kuali tol...Bahahhahaha....

Dah satu sem same ngan die dalam Brass Band, tak pernah lak Intan kenal sape budak nih....Die cakap Intan penah cakap macam2 dengan die...Tapi serius, SUMPAH tak hingat!!!...bahahaha...(Head bowed)

::Kotor gile kasut ko nih, ko tak pernah basuh eh,..macam belacan je...::
::Kenapa tangan kau tuh, kau accident eh???....Teruknya....::
:: Apa???...Kau langgar kambing??...Giler lah kau nih....::

Tulah antara yang pernah Intan cakap, bila die ingatkan balik....Haahlah!!!..Aku penah cakap macam tuh, tapi rupenye Intan ni memang sangat pelupa dan sangat ramah gituh!!!...Sume orang aku main redah je tegur, padahal tak kenal pun....

Sangat malu lah weyh!!!!.......Cam nak sorok je muke nih dalam tanah!!!...BAHAHAHAH....Pedulik hape aku, bukannye aku tegur teruk sangat pun kan....kan...kan....Cover line baik punye!!!...

Baru Intan sedar, semua tu dah 5 tahun berlalu........Betul kata orang, kadang2 tak sedar bile mase tu berlari ke,merangkak ke...yang penting, we are getting older year by year....5tahun, tapi tak ade ape pun yang berubah pada 'die' yang Intan kenal....Same macam dulu gak....Dialah yang jadi pengarang jantung ni..................

Dia bukan seorang lelaki yang pandai ambil hati macam orang lain
Dia bukan orang yang pandai pujuk bila Intan merajuk
Dia suka wat bodoh je bile Intan marah die
Tak pernah nak maki2
Tak pernah erti penat bile layan kerenah Intan
Dia orang yang akan minta maaf walaupun ape masalah yang timbul tu punce dari Intan
Tak pernah berpaling selama 5tahun ini
Dia disenangi kawan2 dan family Intan

Dalam bercinta, macam2 hal yang berlaku....Tapi pernah sekali Intan wat salah, dan memang Intan admitted tu salah Intan....Tapi die tetap cakap tu salah die sebab die tak jaga Intan betul...Baiknye awak!!!...

Intan yakin dielah yang tetap akan ada dalam hati Intan wat selamenye!!!...Cewah...Giler jiwang....Yelah....Entry kali ni memang dedicated untuk die...Sebab die deserve untuk semua ini.....Wa sayang sangat sama lu Ah-Cap!!!....hihihihihi..(gediks mode)

Ye, haritu die datang sini, Intan dah plan nak wat suprise kat die....Intan bawak die naik kereta dan menuju ke satu tempat...Die tak tahu ke mana...Lalu dekat Gunung Ledang, die cakap..."Awak nak bawak saye pergi sini eh...Baju tak bawak la awak...awak ni biar betul??.."....Then, saya reply.."Jangan risau la,baju kite le beli....saya dah bawak khemah kat bonet belakang, de sandwich..."....

Muke die blur + terharu + terkejut + tak sangka .....bahahaha...Lepas tu admit lak die pandai teka ape yang Intan nak wat suprise.....Bongok betul!!!...bahahahah....Depan simpang Gunung Ledang je Intan terus pecut Volvo abah tuh, die terkejut lagik!!!..."Ape ni wak....nak gi mane nih"....huhuhu..Padan muke kau!!! Tadi punye la bangge tau sangat meneka kan!!..Hambik!!!...

(*x*)---> Terus die wat muke cam ni...Keadaan tegang dalam kereta....Die diam je.....bahahaha...Die bukak radio kuat2....Wat muncung yang le sangkut baju keje Intan nanti...bahahaha!!...Pastu Intan dengki die lagi, bagi die panas...bahahaha...Intan tutup radio!!....(Just imagine!!...orang tu dah la tgh sakit ati tuh)...Tak sampai hati la pulak tengok muke toye cam tu je kan...Cakap..."Yela..kate saya nak wat suprise..saya kena rahsia la kan....Okeh2...Kita gi Muar okeh..."....Terus (*',____,*) SENYUM!!!!...Lempang laju2 kang!!! bahahaha....

Melaka tu dah selalu sangat pergi, Intan bawak die gi Taman Tanjung Ketapang..If i've not mistaken la camtu name die...Taman tu banyak monyet!!!...Hahahaha...saje..Cute je nak bawak die g situ....Kiteorg jalan cari mee bandung...Hurm...

Padan muke kene tipu!!! Wek!!!
Ape..Ape ...Tak puas hati ke hah!!

Muke bersalah sebab tipu!!!-->Tunggu mee bandung nih...Tapi tak sedap...Salah kedai la...

Mamat yang gemuk!!

Ape kes nih??

Bahaha....Apsal la minah ni ek

Ala...Chumelnye die...Baru ku tahu die ni hensem gak yek...Kejam!!!

Sorry okeh!...Lagi cute budak ni dari budak atas tadi...

Ala...Tak lame pun...Jalan2 kat Muar tuh, terus balik....Sebab panas terik sangat....!!..Banyak dose ke hape ntah...bahahhaha....Hahh...Lupe lak nak tunjuk bakat Intan nih....Intan de wat something untuk si gemuk ituh!!!...Spesel tau....Tak dapat kat mane2..Tapi tak cantik sangat la...tapi asal die suke okeh la..Intan wat story book..!!!..Cewah..Budget romantik gituh!!..

In progress....See...ACAP....INTAN...huhuhuh

Ntah hape2 la budak Intan nih...

Satu lagi die berangan nih
...120405...
Tambah lagi nih
365 x 5 = ???? Kire sendiri...

Tarra!!!! Story book saya!!...Tapi mase ni lum binding tepi lagi...de la dalam 5 helai dalam tu...de gambar2 kiteorang...Ade sikit2 ayat jiwang and nakal!!!...At least I show my effort tau....!!..Tapi die suke sangat..Tu yang wat Intan happy!!!...

Die say thanks sebab happy sangat dapat celebrate same2...jalan2...Hurm..saya pun hepi sangat....Tapi gambar2 dalam tu takle tunjuk tau..P & C katenye...

Muhammad Asyraff Nordin,

Sorry for the wrong doing of mine for 5 years before....From the day I met You.from the day I got your message...from the day I knew You...I'll love You to the end of my life....Because You are my love and You are my soul...I can't live without you dear...

I See A Complete Me In Your Eyes...

Happy 5th Anniversary my dear


p/s:: Akan ku pakse kau bace ape yang aku tulis nih...Sebab aku tulis dengan penuh perasaan dan sebab aku penat!!!!...bahahahahah....

2 comments:

AuraFIza said...

so sweeeeet...

btw, happy annivesary to both of u..
I'm praying for ur happiness..
Wish ur relationship will never end..
Jangan tunggu lama2 sgt... Tak elok ;)

Lil'_mya_diaries said...

huhuhu..tu lah..tgu la aku keje dulu cari duit..pastu nak kwen cepat2...dah lame nih...btw..thanx