~I - Heart - U~

Saturday, April 24, 2010

~Looking for the STARS~

MyEm0.Com........*MUUUAAACCKKKSSSS*....A bunch of kisses for my welcoming blog....(welcoming??...yarckss...nonsense Intan!!)...hihihihi....

Ape yang saya buat hari ni eh??....Hurm...Harini saya jadi anak yang sangat baik....(*o*)...Percayalah!!.. Harini saya belanje family saya makan sebab saya dapat durian runtuh....MyEm0.Com..Dengar sini orang kampung!!!...hahahaa...Intan happy sangat sebab dapat duit claim from JPA...Esok 16th birthday my youngest sis, Naznin Farzana Amer...So, today Intan belanje dieorang makan nasi beriani for lunch, beli KFC lagik...Pastu beli cake!!!..Yummy..Yummy... Guess what....Intan beli 2 cakes (not pieces..but a whole)...hiihihi....Kenape beli 2??..Tak tahu...Jangan tanye...Sebab Intan suke design 2-2 cakes tu and it looks YUMMY!!!....Sumpah...I'll upload all the picas later because the celebration will be on tonight...I then realized mase birthday ABAH haritu tak beli cake pun, so 1 cake will be for ABAH...baababababahahaha...He don't know yet, same goes to Nanin...The cake telah disorokkan.... a href=http://www.myem0.com/yoyocici/yoyo-icon/>MyEm0.Com...for my lover a.k.a ANGSA KEJAM, I'll treat you later lolx...Tunggu awak berenang datang segamat lah!!...Terkedek-kedek jalan....bahahaha....After I treat you, your turn will be next...Hohohohoohhoho....Hoooiii...Dah ke lain dah nih cite ko malam nih Intan!!!----->Head bowed!! Too much butterflies in my stomach right now.....Too worried bout the working environment, the staffs, the real work, the work load....And the most important thing, I am in AUTOFINANCE....don't know much bout it...Yang Intan tahu, AUTO-FIANCE...bahahah..(gatal!!-->Keluar dari mulut sendiri)...Intan akan keje MyEm0.Com rajin2....then, kumpul duit banyak2....sangat kaye wooo...2.5k per month without renting the house, car...wooooo....Gaining much savings and money for my future---> Kahwin lah!!...(gatal lagik...)...Ape kehe ni Intan woi??...Entah...Mood gatal sudah merayap...MyEm0.Com...Pray for me yah....Hope everything gonna be smooth and okeh babe.....Muahmuahmuahmuahmuahmuah...

0 comments: