~I - Heart - U~

Thursday, January 28, 2010

~Mode:: Tak Ingin Tidur Tapi Saya Mahu Main~


Wah...Dah malam nampaknya...tapi malam masih muda okeh!!!....



Intan:: Asal kau, Malam???...Senyum2 cam kam.bheng nih??....Oooo...Sebab saya kata kamu muda yeee (phew...tak ikhlas sebenarnya...Bahahahahha)

Malam:: Kau yang puji..bukan aku yang cakap!!!

Intan :: Okeh...fine!!! ( phew....)


Kala malam mengambang macam nih, (okeh, malam ni bulan sabit...bukan bulan mengambang)......Rasa mata ni sangat berat untuk tidur....

So, I've decided to play some games....Dan tentulah game cari barang tersembunyi....(ye, kamu harus memuji Intan main game cari barang nih..tapi jangan cakap Intan paksa puji tau..heheh)....,,dan game yang baru saya jumpa...Game 'Super Mario'...tenet...tenet..tenet...



Jum, kita main dulu....Selamat tinggal kawan2...selamat tinggal cikgu...(Cam ayat baca kat tadika ramai2 jemput kawan2 makan kan???...bhahahaha)

Ye...tapi sebelum tu...Saya kena buat tanggungjawab saya....mesej dan call...baik2...saya masih belum terpengaruh dengan Super Mario!!!! (tu penting)


0 comments: