~I - Heart - U~

Tuesday, January 26, 2010

~Dia Sungguh Chumel...Sumpah!!!~

Okeh....Sape yang terchumel sekarang ni???....Saya!!!! BUKAN...!!! Ye..Saya tahu memang bukan saya yang dimaksudkan...Bahahahaha....

'Die Sungguh Chumel' ialah baby yang baru dilahirkan oleh sepupu Intan (Nurfene Fasya Shahrir)......Baby dilahirkan pukul 4.59 petang tadi.....Kat Hospital Pantai, Melaka.....and I received 'his' picture just now....
'His' okeh....Memang, keluarga kami sangat kekurangan baby perempuan.....so far, tiga-tiga semua boy....Hurm...Nama baby ni tak tau lagi la kan....Yang penting dia BOY dan CHUMEL!!!....Sumpah tak tipu.....

Load...............ing

Load..........ing

Loading....

Tarrrra!!!!!



SUNGGUH CHUMEL KAN???...Besarnya ciptaan Allah s.w.t....

In a nutshell, lepas ni sesiapa yang disahkan mengandung, dapatkanlah baby girl pulak....Bahaha....mane boleh macam tu lah Intan!!!!....Tu semua kerja Tuhan (monolog sendiri)...hehehehe...

Baby:: Welcome to the world and most welcome to our big family!!!!



2 comments:

AuraFIza said...

Omaigod!!!!!!!

Chomey!!!!!!!!!

aku tak sabo weyh nk dpt baby..
muahahhaa..

ehh..aku ingtkan Nurfene Fasya Shahrir tu nama baby tu..
huhuu..

Lil'_mya_diaries said...

bukan2...tu name mak die...name mak pun dah glamer kan...bahahaha....die baby boy la...ko kwen la cepat...nak tgk muke baby ko cne