~I - Heart - U~

Tuesday, December 15, 2009

~When i was a kid...n...strong gurl~


Bile teringat balik mase knk2 ribena.....rse mcm nak balik kat zaman tu....no worries of anything...byk kenangan manis mse kecik2 dulu...terlalu byk....aishhh..asyik teringat je....my childhood time penuh ngan xtvt2 y adventurous...

big gurl enough rite now...

akulah si gemuk ini...
xigt time ni umur aku bape...

Xtvt kiteorg time tadika dulu..

1. Mesti masuk nyanyi...mcm2 lagu dah aku nyanyi..hahaha...kuangkuang...sape igt aku nyayi lagu 'Aci aci bukak pintu"???...cepat angkat tgn...hehehhe...*blushin'*
sape y le wat cm aku...knp eh??pnh pakai kebaye ngan sport shoe???aku je y wat cmtu..huhu

2. Masuk menari...haish.ni lg satu cte nih...tarian ape je aku xmasuk...Cine..India..Zapin...Joget...sume aku hentam!!!..kalau aku xnk pun tp kne pkse!!! arrgghhh!!

3. Masuk pertandingan mewarna dan melukis...ni mmg la feveret aku!!...tp bile da bsr ni asl aku lukis org tp da mcm muke 'ba-be' tu...hahahha

mase konvo tadika...skrg ngah tgu konvo dgree lak...cepatnye mase berlalu...!

4. Bab sukan....perghh...jgn cte la...mmg aku y lari dulu beb!!!...lari sbb xnk masuk sport!!! hahahaha...mmg smpai aku da 22 thun ni pun aku xsuke sgt ngan sukan-mukan nih...xsuke!!xsuke!!xsuke!!
5. Aku mmg xle lari dr xtvt bergaduh la...dsbbkan perangai aku y boyish nih...haishh..agak2 dlm bpe org dah kne tumbuk kt perut ngan tgn aku y kecik nih!!..jgn xcye tau...!! for protecting my lil' prince la dulu kononye!!! hahahah........


When flash back balik bout childhood time ni...so much beautiful moments...

muke ku y garang...lihat la...bahahhaah

0 comments: