~I - Heart - U~

Sunday, March 14, 2010

~Saat saat perlukan----> DIA! ~

YEPPPPAA!!! Saya sangat memerlukan si dia sekarang ni.....Sebab tanpa dia, siapalah saya kan....Tapi baru sekarang Intan sedar yang Intan dah memilikinya sejak lama dulu.....Cuma Intan tak nampak apa yang kita ada, hak kita....Tu la manusia, sentiasa rasa tak bersyukur dengan apa yang kita ada.....(motivasi untuk diriku!!!...huh..)

'SI DIA' ialah MATAKU...dan juga LENS KU!!!

Pelik sebab mata yang tiba-tiba besar....MENYESAL SANGAT2!!!!...SUMPAH!!!

Menyesal sebab dah bayar untuk beli contact lens baru!!!!....WUAWUAWUAWUA.....wallaweyh!!!....Sungguh membazir dow!!! SERIUS....Dah la beli yang diameter 14.88....Gila besar.....Dah macam mata goldfish lak jap gi....

 Jangan marah 'BUDAK' ini walaupun dia selalu tak basuh tangan dia bersih2 sebelum pakai lens....:: Jangan marah 'BUDAK' ini biarpun dia selalu tidur dengan memakai lens...:: Jangan marah 'BUDAK' ini walaupun dia selalu got dryness and infection...::SEBAB 'BUDAK' INI TERLALU DEGIL DAN MUNGKIN....SANGAT DEGIL!!!!!.....(biarpun niat buruk dia dihalang oleh orang tua dia...(gila sadis nye cerita!!!)...tetapi dia memang sangat2 ----> amat degil!!!..)

DAN SEKARANG DIA AMAT MENYESAL......SEBAB DAH TERBELI....bahahahahaha!!!!...SUMPAH...Dah kena marah ngan ANGSA KEJAM nih....biasa la...PEKAK KAN TELINGA!!!!----  :-P... 

TINGGALKAN SEGALA GOSSIP,..TINGKATKAN SEGALA PRESTASI!!!...bahahahahahhaa...(hatiku riang gembira menanti si dia (lensku) tiba!!!---> akan diuploadkan gambar dengan lens baru,tengok la nanti betapa besarnya mataku..)

0 comments: